loading...
ایرنیک|دانلود|آهنگ|ترفند
مدیر بازدید : 443 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
رسول خداand#40;صand#41; فرمود: آن موقع که من به مقام محمود مبعوث می شوم، برای مرتکبین به گناهان کبیره قیام می کنم و خدا هم شفاعت من را نسبت به آن ها می پذیرد.
monitor.shafaqna.com
 
4 ساعت قبل ... رسول خدا(ص) فرمود: آن موقع که من به مقام محمود مبعوث می شوم، برای مرتکبین به گناهانکبیره قیام می کنم و خدا هم شفاعت من را نسبت به آن ها می پذیرد.
tnews.ir
 
چه زمانی گناهان کبیره هم شامل شفاعت می‌شوند.
news.parseek.ir
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
(0)
 
Blog
 
 
 
 
Nov 03, 2010
اعتقاد به شفاعت سبب می شود که فرد گنهکار امیدوار باشد که گناهان برای او سرنوشت قطعی و غیرقابل تغییر رقم نزده است و او می تواند با جلب رضایت خداوند از طریق اجتناب از گناه و عمل به دستورات او و هم سنخ شدن با اولیای الهی ، درِ رحمت و .... نظر خواجه شفاعت هر دو موردش را شامل می شود یعنی هم دفع ضرر و هم جلب منفعت به خاطر حدیث پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم که فرمودند :( ادخرت شفاعتی لأهل الکبائر من امتی ) ذخیره کردم شفاعتم را برای کسانی که از امتم گناهان کبیره انجام داده اند .
May 09, 2013
"و در حدیثی دیگر از امام صادق (ع)داریم:شیعیان به واسطه شفاعت همه وارد بهشت می شود حتی مرتکبان گناهان کبیره.ببینید خدا کسانی را که بخواهد جاویدان عذاب کند در انتهای آیه کلمه خلود یا خالدین فیها می اورد اما در این ایه نیاورده و فقط ...
Jun 23, 2015
زمانی که بعد از امام صادق (ع) شیعیان به چند فرقه تقسیم شدند، شاگرادان مخصوص آن حضرت به توصیه ی ایشان، به امامت امام موسی کاظم (ع) گرویدند و موسويّه يا مفضّله نامیده شدند. امتداد همین فرقه است که ... چون مي‌فرمايد: «انّ الله لا يخلف الميعاد» زيديان طبق همين اصل شفاعت را براي اصحاب كبائر باطل دانسته و معتقدند كه اگر مرتكبان كبيره هم شامل شفاعت باشند، خلاف وعدة خداوند است كه فرموده: «ما للظّالمين من حميم و لا شفيع يطاع» و نيز مي‌گويند: شفاعت مخصوص مؤمنين است. بدين معنا كه ...
Feb 07, 2012
قرآن کریم همگان را دعوت به اطاعت از خداوند متعال کرده و اثر این پیروی را هم نیل به رستگاری بزرگ اعلام می کند؛ مَنْ یُطِعِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ فَقَدْ فازَ فَوْزاً عَظیماً.(71/احزاب). یکی از دستورات الهی، صلوات بر محمد و آل محمد ... شفاعت رسول خدا صلی الله علیه و آله نصیب او می شود. رسول خدا صلی الله علیه و آله به امیرالمومنین علیه السلام فرمود:یَا عَلِیُّ مَنْ صَلَّى عَلَیَّ كُلَّ یَوْمٍ أَوْ كُلَّ لَیْلَةٍ وَجَبَتْ لَهُ شَفَاعَتِی وَ لَوْ كَانَ مِنْ أَهْلِ الْكَبَائِرِ؛ هر کس، هر روز و یا هر شب بر من صلوات فرستد شفاعت من شامل او می شود؛ هر چند او اهل گناه کبیره باشد.
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
خبرگزاري فارس
 - Jun 29, 2015
این «وَ حُبِّی لَکَ شَفِیعِی إِلَیْکَ» این است؛ عرض کردیم چون حبّ به پیامبر، حبّ به خدا می‌شود. فرمودند: آن موقع که من به مقام محمود مبعوث می‌شوم، برای مرتکبین بهگناهان کبیره قیام می‌کنم «تَشَفَّعْتُ فِی أَصْحَابِ الْکَبَائِرِ» و خدا هم شفاعت من را نسبت به آن‌ها می‌پذیرد ...
snn.ir
 - Jun 29, 2015
در این گزارش توصیه‌های ایشان برای خودسازی در ماه مبارک رمضان بازخوانی می‌شود. مراقبات ... و به اسامه فرمودند: ((اگر مى توانى در حال گرسنگى و تشنگى ملک الموت را ملاقات کن تا به بالاترین مقامها و جاها رسیده و با پیامبران هم منزل شوى و ملائکه از دیدن روحت شادمان شوند و خداوند بر تو درود فرستد.) ..... خلاصه این که روزه صحیح و کاملى که خدا براى کامل نمودن روزه دار مقرر فرموده است ، قطعا روزه اى است کهشامل خوددارى اعضاى بدن از گناه مى باشد؛ و روزه کاملتر این است که علاوه بر آن ، قلب را از یاد غیر خدا بازداشته و از هر چه غیر اوست روزه بگیرد.
خبرگزاري فارس
 - Jan 26, 2015
خدای متعال هم در صورت وجود مصلحت، از سر تقصیر ایشان می‌گذرد. خبرگزاری فارس: ... همان‌طور که گذشت،شفاعت موردنظر شیعیان و بسیاری از اهل‌سنت، به این معناست که برخی از بندگان خاص خداوند در روز قیامت، به اذن خدا در حق گنه‌کاران امت شفاعت کرده و بدین‌وسیله، آن گنه‌کاران وارد بهشت می‌شوند. در این میان، ..... وی از پیامبر اکرم(ص) نقل می‌کند که فرمود: «إنشفاعتی یوم القیامه لاهل الکبائر من أمتى» (ابن‌ماجه، ج2، ص1441؛ ترمذی، 1408ق، ج4، ص45)؛ همانا شفاعتمن در روز قیامت برای کسانی از امتم است که مرتکبگناهان کبیره شده باشند.
خبرگزاري فارس
 - Jul 01, 2014
حسن البناء معتقد است که پیامبر در بدو ورود به مکه حکومت و جامعه اسلامی تشکیل داده است و اسلام در حوزه اجتماعی هم شامل می‌شود و روشی که حسن البناء پیش گرفت این بود که باید در درون جامعه، اصلاح کنیم و در درون جامعه دانشگاه ایجاد کنیم و مدارسی ساختند که اسلامی .... اولین تکفیری ها در تاریخ اسلام گروه خوارج هستند که قائل بر این بودند کسی که مرتکب گناه کبیره شود کافر است و خونش مباح است و امام علی(ع) را هم که شهید کردند گفتند:حکمیت را قبول کرده و مرتکب گناه کبیره شده است و به این ترتیب حضرت علی(ع) را شهید کردند.
1
2
Image
 
 
 
 
چه زمانی گناهان کبیره هم شامل
608 × 458
khabarduny.ir
زمانی گناهان کبیره هم شامل
250 × 150
keratamoli.ir
چه زمانی گناهان کبیره هم شامل
520 × 245
azarname.ir
خدا یک شرط دارد و آن هم
250 × 150
keratamoli.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 214
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 342
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,330
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 40,379
  • بازدید کلی : 622,415