loading...
ایرنیک|دانلود|آهنگ|ترفند
jafar بازدید : 3074 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
برنامه امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان رشته علوم انسانی | جستجو |
اگه برای یه شرکت بزرگی مثل گروه مپنا ))جزء بزرگ ترین شرکت نیروگاه سازی ایران((میلیونیه ..... در اص٠هان · دانلودآهنگ انقده دوست دارم نگو نپرسگلم.بخدا کم میارم اگه نباشی کنارم · دانلود مداحی ماموج دریاییم از سیب سرخی · اهنگ طب ...
داستان یک عشـــــق مجازی
ﻣﯿﺒﯿﻨﯽ ﮐﻢ ﮐﻢ ﻏﻠﯿﻆ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ، ﻟﺒﺎﺱ ﻫﺎﯼ ﭘﺮ ... دوست دارم ... I love you... My heart melts like ice and my soul breaks in two ... دروغ نگو به من من با تو زندگی کردم ... راستی با یه شاخه گلم هنوز ذوق زده میشی ... یادم میاد روزی رو که هوا گرفته بود و ... ببخشید اگه اس دادم و خودت جواب دادی و خودتو جا زدی جای پسرعموت. .... که توشرایط سخت ...
رمان تمام قلبم مال تو قسمت دوم
18 مه 2015 ... بابا-خیلی خب وقتی انقدر دغدغه داره و حوصله دردسر نداری پس بهتره ... مامان-اخه دختر عزیز و گلم تو که الو تو دهنت خیس نمی خوره من یه چیزی بهت ... نه انگار قبلا هم سارایی وجود داشته انقدر بی معرفت شده که نگو و نپرس ... می دونستم اگه یک کم دیگه ادامه می دادم دعوامون می شد از کنارش گذشتمو ... ارتین –بابا دوست دارم به خدا
علی ارشدی چقدر سخته تو تنهایی بهت بگن که اون مرده :: دانلود آهنگ جدید ...
12 مه 2015 ... سخته که دلت نخواد این ادم بهت بگه که دوستت داره ... چت بود که کردی بهم خیانتبازم مرام تیغ بازم مرام سیگاربازم تنهایی بازم صدای گیتار ...
بهزاد پکس | سایت تفریحی مهر سل
نگو که واسه تو دیره دل من داره میمیره اونکه یه روزی ... حالت خوبه گلم دیگه نیستی عصبی ... خستم از کار زیاد خوشحالم ولی تیر داره میاد ... از اینکه هستی کنارش اونو دوستش داری ... تو هم به خودت نگیر اگه … .... ببین بُریدم من انقده دعوا کردم سرت ... اینجا بدی زیاده ها کم نمیارم نترس ..... اگه کسی رو دوست نداری دوست نداشته باش فحش نده
خانه - تورو دوست دارم به زودی | جستجو | - آخرین مطالب سایت
آهنگ فوق العاده زیبای سامان جلیلی و حامد برادران بنام تورو دوست دارم ... عشقماحساساتی میشم تورو میبینمت میترسم همش ازم بگیرنتمیمیرم نباشی آخه خیسه ... کردم دوست دارم و عاشقتم فدات شم عشقم فقط بخاطرت زندگی میکنم و نفس میکشم گلم ... تو کنارم باش. ... اگه دوست دارید آدرس ایمیلتونو برام تو نظرات بذارید ک واستون ایمیل بدم.
رمان حریف سرنوشت نمیشی قسمت سوم
24 دسامبر 2013 ... من كه به شخصه شما رو قد مادرم و حسن آقا رو قد پدرم دوست دارم. ..... به خدا اگه تربيتم جوري بود كه دست روي زن بلند كنم الان ربابه رو زير دست و پام لهش ...
فله ای ها
زندگی آنقدر زیبا است که برای درک آن به چیزی غیر از یک قلب پذیرا نیازی ... ﻣﻴﺎﺩ، ﻭﻟﻲ ﺑﺎﻳﺪ ﻣﻐﺰ ﺩﻩ ﺗﺎ مرد ﻭ ﺑﺸﮑﻨﻴﻢ، ﺷﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﻳﻪ ﭘﺮﺱ ﮐﻮﭼﻴﮏ ﺩﺭﺑﻴﺎﺩ .... رابعا اون قدری عقل دارم که حتی اگه یه روزی بخوام با یکی دوست بشم جلو چشم شماها ... کاشکى واقعاً براى یه هفته یه کم با تو زندگى مى کردم # با تو زندگى ... تا تو اونی نباشی که مجبور است راه ...
به خاطر چشمان زيبايش
يه آپ کوشولو فقط ب خاطر کدخدای گلم ک هنوز فراموشم نکرده (-; ... تو هم کنارم نمی مونی . .... باز انقده ملت ما بدبخت و ذلیل و بیچاره هستن که اگه بنزین رو بکنن لیتری ۱۰۰۰۰ ... بود تو اتوبوس یه پیرمرده (که اصنم قزوینی نبود) میاد بشینه پیشش یهویی آره پسره .... اگر چنین فردی هستید چه بکنید: هیچ خانمی دوست ندارد که در جلوی مردی کم ...
شهریور 1392 - میعاد عاشقانه - بلاگفا
که نگو و نپــــــــــرس ! .... و ای کاش که تو در کنارم بودی و آرزوی این قلب بی طافتم را برآورده می کردی! به خدا دوستت دارم ، تنها تو را و قلب مهربانت را ! .... با هرکه باشی ، به اندازه ای که نمی دانم ولی می دانم کم نمی شود، دوستــــــــــت دارم. ... ای گلم مرا تنها نگذار! .... خوبه که بدونیم که اگه کسی اشتباهی کرد که خیلی بزرگ بود و نتو...
śƕℰƴɗᗩ - ℳƳ ℋℰᗩℛƬ ƳØƱℛ ℋØℳℰ
بـبـخــش اگـه یـکی رو دارم بــرام خـــدایـی مـیـکـنـه ひげ。 ... پسری که تو را دوستــــ داشته باشد تنت را عریان نمی کند بانو. .... انقدر دلت برای خودت تنگ میشه ... برای تمام لحظاتى که در کنارم داشتی . ... بی وجدان اینقدر راحت به او نگو عزیزم... گاهــی باید نباشــی … ... دانلود آهنگ انتخاب شادمهرعقیلی ... یه روز معنی کم محلی رو میفهمه.
!!!!FIRE LOVE
به بابات محبت کن دوست داشتنتو ابراز کن ببین بهت خیانت میکنه؟ ... نترس هر دفعه از پسش بر میام ... 1 سال پیش این موقع رو یادت نیس گلم تازه به دنیا امده بودی . ... دیگه الان رو نگو که1 ساله شدی نازتر و شیرین زبون شدی . ..... چقد باید نباشی ؟ چقد ؟ ..... بخدا دیگه دارم به خدا هم شک میکنم ، دیروز سه شنبه بود نزدیکای عصر به شدت دلم ...
كلوپ گيتاري - 4-گلچين آكورد (مختلف)4
دانلود آهنگ : مهدی یغمایی - حسادت ... مگه میشه تو نباشی تو مثه نفس می مونی .... دیگه تو راحتی گلم تمومه من دارم می رم .... به تن کن پیرهنی رنگ محبت اگه خواستی بیایی دیدن من ... انقدر دوستت دارم حوصلتو سر میبرم یه روزی نیاد بگی دیگه تو رو دوست ندارم .... تو و دیوونگیاتو کم داره ... به خدا قسم که یه مو تو رو نه به جونم نه به دنیا نمیدم .
تفریحی - عشقم جونم نفسم مهدي - تبلیغات متنی
عشقم میدونم که دلت برام تنگ شده بخدا دل منم برات تنگه ولی چیکار میشه کرد عشقم ... دوس دارم هر دفع که صداش میکنی بفهمی که چقدر دوست دارم ... امروز نفسم داشت واسم لوس میشدو منم از این کارش خیلی خوشم اومده بود که اگه ... خسته درسا نباشی خانومیم ... که نه خیلی سرده از شنبه عصر مدام بارون اومده امروز هم که سه شنبه است یه کم بارون میاد.
تیر ٩۳ - سرگرمی
17 جولای 2014 ... یه لقمه نون * یه کاسه ماست * یه عشق پاک * یه حرف راست * رفاقت بی کم ... محله درخواست وام کردم قرار شده جوابشو تلفنی بدن میخوام اگه جوابشون منفی ... بعضی از خاطراتو از در میزاری بیرون از پنجره میاد تو ! .... اینه آخرین کلامم ،بخدا بی تو خرابم ... این روزها " دوستـــــت دارم " ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش...
illusion of Love - مطالب عاشقانه - توهم عشق - بلاگفا
3 دسامبر 2013 ... برچسب‌ها: دانلود جدیدترین آهنگ 2اف ام 2afm 2@fm, دانلود آهنگ بابا ... پاییز را دوستدارم ... کم کم فکر باد و باران باش . ... و سـلامتـی اونـایی که جز دوست داشتن این موجودات هنـرمند ... اگه سوالی پرسیده بودید دوباره بپرسید تا جواب بدم خودم ..... من خودم خیلی فال میگیرم بیشترشونم درست در میاد .... ســلام دوستای گلم.
امروز روموداین اهنـــگم ... [بایگانی] - انجمن های ایران پردیس
اگه کسی این اهنگ رو داره و لطف کنه ولینک دانلودشو بزاره خیلی ازش .... دنیای ک تو توش نباشی دلم میخواد دنیا نباش .... این آهنگو دوست دارم برای وقتایی که دلم تنگ میشه، وقتایی که دلم گریه میخواد. ... نشکن دلم رو ، به خدا آه م میگیره دامنت رو عاقبت ... هرچی هست هنوز شبا تا صبح بیدارم و یادت میارم و واست میبارمو اما .
تــــــــــرانه - @ تـکــسـتـــــــــــــز +
صداها می خوابِ نگاها میاد هرجا ما میریم // بالاییم و همون بالا داریم خط بالا میریم هوا سرده و ما از ... منو اسنیف می ‌کنن از گوش با هدفون // اگه چت نیستی‌ صدامو گوش کن چت کن فرق داریم ما .... میدونی ایرانی جماعت دوست داره که روزنامه ها یک چیزیُ افشا کنن یا خیانت یا ... روت سوبل مخم تو این باغا نبودم // یهو دیدم باغبونم دارم میدم هر روز ...
شادمهر عقیلی
صمیمی ترین دوست هنریش در ایران بهروز صفاریان بود که حدود دوسال با هم قهر ... ی بازار کرد و با استقبال کم نظیر درآمد خوبی نصیب اون و حامی مالی اش نوامدیا شد. ... نظر بدهيد ) نظرات دانلود اهنگ اسمم داره یادم میره نويسنده : admin تاريخ ارسال: .... منو از جاده نترسون نگو که فاصلمون .... اگه باشی کنارم،به شکوه بهارم ..... اما وقتی تو نباشی
قلبم هنوزمیزنه - بلاگ, بلاگ ریدر, آرشیو وبلاگ های ایرانی
انقدر خسته بود که فراموش کرده بود بالشت را زیر سرش بگذارد و شیر آب ِ ... ببخش اگه به یاد تو پلکامو رو هم میزارم هر شب تو رویای منی چیکار کنم دوست دارم وقتی یه کم تو خودمم اون لحظه های بی کسی خودم میفهمم عزیزم که واسه من دلواپسی وقتی که میبینی چشام دوباره بارونی شده چه مهربون میشی گلم وقتی میپرسی چی شده ...... بخدا درد دارم
برچسب ها دانلودآهنگ انقده دوست دارم نگو نپرس گلم.بخدا کم میارم اگه نباشی کنارم , دانلودآهنگ , انقده دانلودآهنگ , دوست دانلودآهنگ , دارم دانلودآهنگ , نگو دانلودآهنگ , نپرس دانلودآهنگ , گلم.بخدا دانلودآهنگ , کم دانلودآهنگ , میارم دانلودآهنگ , اگه دانلودآهنگ , نباشی دانلودآهنگ , کنارم دانلودآهنگ , انقده , دوست انقده , دارم انقده , نگو انقده , نپرس انقده , گلم.بخدا انقده , کم انقده , میارم انقده , اگه انقده , نباشی انقده , کنارم انقده , دوست , دارم دوست , نگو دوست , نپرس دوست , گلم.بخدا دوست , کم دوست , میارم دوست , اگه دوست , نباشی دوست , کنارم دوست , دارم , نگو دارم , نپرس دارم , گلم.بخدا دارم , کم دارم , میارم دارم , اگه دارم , نباشی دارم , کنارم دارم , نگو , نپرس نگو , گلم.بخدا نگو , کم نگو , میارم نگو , اگه نگو , نباشی نگو , کنارم نگو , نپرس , گلم.بخدا نپرس , کم نپرس , میارم نپرس , اگه نپرس , نباشی نپرس , کنارم نپرس , گلم.بخدا , کم گلم.بخدا , میارم گلم.بخدا , اگه گلم.بخدا , نباشی گلم.بخدا , کنارم گلم.بخدا , کم , میارم کم , اگه کم , نباشی کم , کنارم کم , میارم , اگه میارم , نباشی میارم , کنارم میارم , اگه , نباشی اگه , کنارم اگه , نباشی , کنارم نباشی , کنارم , دانلودآهنگ انقده دوست دارم نگو نپرس گلم.بخدا کم میارم اگه نباشی کنارم , دانلودآهنگ , انقده دانلودآهنگ , دوست دانلودآهنگ , دارم دانلودآهنگ , نگو دانلودآهنگ , نپرس دانلودآهنگ , گلم.بخدا دانلودآهنگ , کم دانلودآهنگ , میارم دانلودآهنگ , اگه دانلودآهنگ , نباشی دانلودآهنگ , کنارم دانلودآهنگ , انقده , دوست انقده , دارم انقده , نگو انقده , نپرس انقده , گلم.بخدا انقده , کم انقده ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 638
  • بازدید ماه : 638
  • بازدید سال : 39,687
  • بازدید کلی : 621,723