loading...
ایرنیک|دانلود|آهنگ|ترفند
jafar بازدید : 32347 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
جواب معما اون چیه که زن میتونه به همه بده ولی به شوهرش نه | جستجو | بای دو
جواب معما اون چیه که زن میتونه به همه بده ولی به شوهرش نه ... (جواب جمعه عصر داده میشود) ... یک هندوانه به وزن 10 کیلوگرم داریم که 90% آن را آب تشکیل میدهد، بعد از مدتی ... آن چیست که از برف سفیدتر از شب سیاه تر است ... چه وقت انسان در دنیا نمی تواند هیچ عملی در آن زمان انجام دهد؟ ... پیشنهاد میکنم یکم دیگه به فکرتون فشار بیارید ....
معما های سرکاری و خنده دار با جواب - بحث آزاد
۵) اگه یه فیل لباس خواب صورتی بپوشه بهش چی میگن؟ ... ۲) اون ۱ دونه آجر رو بده بهاون بابایی که قدش کوتاه بوده بزاره زیر پاش بارون نیاد ... دستش به دکمه طبقه همکف می رسیده،ولی شب که می خواسته برگرده دستش به دکمه طبقه هشتم نمی رسیده ... رو نگه نداشتید ،بعد ، اگه اسم پیامبر رو آوردید یه(صلی الله علیه وآله) بنویسید، و حواست ...
من با تنهایی... تو با چه تن هایی
خیــــــــــــــــلی شب بدی بود، واقعا سخت گذشت. ... ولی همه ی زندگی به همان عشق اول ختم نمی شود ... حسین اون قدر دلم برات تنگ شده که دیگه نمیتونم به زبون بیارم. ... یـه زن با دقـت آستـین ِ مرد رو سه تا مـیزنه که تا بالای آرنــج بـیاد . .... آوردی و بعد خط شون زدی و باز عینِ خیالت نبوده ، میبینی تو در جوابِ دلتنگی آیِ هم سن و سالات میخن...
مرداد 1390 - خاطرات تلخ یک تازه عروس
خاطرات تلخ یک تازه عروس - ای غصه مرا دار زدی خسته نباشی آتش به شب تار زدی ... من شب پولاي كه سر عقد داده يودن دادم مادر شوهرم اما اون داد به شوهرم كه ببر واسش طلا .... یه خرده بعد که تنها شدیم جریان رو براش گفتم نمی دونستم چه عکس العملی نشون ... -با این بهتر می تونه کار کنه بردش کمه اما خیلی خوش دسته لگدش هم کمه دیگی چی لازم داره
لطیفه ها,چیستانها,ضرب المثل های ایرانی - دانستنیها ی تاریخ ...
9- آن چیست که نه دست دارد و نه پا، در همه جای زمین است و نمی رود به هیچ جا؟ ... جواب. معما تا جایی که شاگرد دوهزار تومان رو برای خود و سه هزار رو به آنها پس میدهد درست است اما مشکل ... یکی از کلید ها را روشن کنید و یکی دو دقیقه بعد آنرا خاموش نمایید. ... دختر پادشاهي از پدر خود ميخواهد، كه او را تنها به كسي شوهر دهد كه بتواند به پرسشهاي...
معمایی که یه چیزی که زن شب عروسیش به شوهرش داده ولی بعد از دوسال...
16 مه 2015 ...معمایی که یه چیزی که زن شب عروسیش به شوهرش داده ولی بعد از دوسال نبود .... زن میگه : خوب همین عصبیم میکنه دیگه ... گفتم: می خواهم یک نفر را در زندگی خوشبخت کنم زن خوب، پس چی شد؟ ... به نیمه راه رسیده بودند که زن از شوهرش خواست به خانه برگردند، شوهرش ... ارزوم بود شوهر کنه خیالم راحت شه نميتونه میلادو تور کنه
معما ، تست و آزمون هوش - تنها ترین تنها - Blogfa
زن وشوهری بیش از 60 سال بایکدیگر زندگی مشترک داشتند. ... یکدیگر پنهان نمی کردند، مگر یک چیز : یک جعبه کفش در بالای کمد پیرزن بود که از شوهرش ... يارو ميگه: آقا من كه نميفهمم شما چي ميگين، بگذارين به همكارم بگم شايد اون بفهمه. .... برميگرده به مرده ميگه: ولي زيردست من گزارش داده كه شما گواهينامه و كارت ماشين ندارين و يه جسد ...
سوالات دختران :: دختران و پسران خانواده برتر
به پسرها قول دادم که سعی می کنم در جواب هایی که میدم کمتر بگم به پزشک مراجعه کنید ! ... دختر 15ساله ای هستم که توی خانواده ی سرشناس و ابرومند بزرگ شدم دو سال پیش .... حتی بعد از چندین سال انجام دادن این کار هنوز نمیدونن اسم کاری که انجام میدن چیه و .... من چندین بار ازش خواستم ازدواج کنه و دیگه به من فکر نکنه ولی اون میگه نمیتونه و ...
انواع جوک و پیامک خنده دار - جوک های زناشویی خنده دار
زن: حالا چرا فکر مى کنى که بعد از تو بازم دنبال کسى «مثل تو» خواهم گشت! ... اگه به يه دختر ديگه نگاه كني چشم چروني ولي اگه اون به پسر نگاه كنه قصدي نداره ، اگه .... از دروغ بدم میاد ، وفادارم ،،،، یهو میگفتی زن زندگی ام و دنبال شوهر میگردم دیگه. .... زن: این یکدست قاشق و چنگالی که عمه ات به ما کادوی عروسی داده، حتما ازجنس نقره نیست.
چیستان و معماهای جالب و خواندنی - سايت تخصصي موبايل
1 جولای 2010 ... عينك را مي‌زنند و مي‌بينند ولي تفنگ را مي‌بينند و مي‌زنند! ... كاري مي‌كنند كه «فيل سفيد» خجالت بكشه و سرخ بشه بعد اونو با «تفنگ ... 9- آن چيست که نه دست دارد و نه پا، در همه جاي زمين است و نمي رود به هيچ جا؟ ... اما به او اجازه داده شد تا جمله ای بگوید. .... جواب چيستان : مردي كه ناگهان وارد مي شود، شوهر پيشين آن زن بو...
بی تو هرگز با تو اما بابام نمیزاره
منم از ترسم هیچ وقت به پشت سرش نگاه نمی کردم چون میترسیدم دو تا چشم ببینم ... بعدا فهمیدم بابام شب که خواب بودم باند رو از زانوی چپم باز کرده بوده و روی زانوی راستم ... به عهده گرفتم،موقعی که عاقد از زن داییم واسه سومین بار پرسید و زن داییم جواب ..... ولی‌ می‌تونم شمارمو بدم فقط بعد از ولنتاین زنگ بزن بعد اونم بگه :عزیزم من به جز ...
متن - دو قدم اون ور خط غرور
باعث شد که باره دیگر خدا رو به خاطر تمام زیبایی که به ما داده است شکر کنم... خوشحالم...خوشحالم .... ولی بدون برات ارزوی موفقیت کردم هر جا که هستی و هر چی که باشی!
هفته دوم شهریور 1389 - (اس ام اس+جک+آفلاین=بیا2) Ashke_by_kasi
منشین با همگان ای گل زیبای دلم / که به ظاهر همه مشتاق و خریدار تو اند ... زن در کل زندگی اش 2 کیلو روژلب میخوره و این روژلب حاوی 300 گرم سرب میباشد که 68 ... كند كه خورشيد با آن همه بزرگي هرگز نمي تواند انجام دهد؛ مي تواند در شب بتابد. ..... نشون دادن که نوشته بود: “پرده دوم، دو سال بعد” من ديگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بيرون.
8 پست جدید رمان تقاص
29 ژوئن 2013 ...زنی که با وجود داشتن شوهر هنوز به خاطراتش با تو فکر می کنه. ... فکر کردی یادم رفته اون شب رو توی کافی شاپ خیابون خاقانی؟ ... اصلا شاید این کار کردی که به دوستات نشون بدی یه نفر دیگه هم به .... فکر نکنم بعد از عروسی دیگه منو ببینی. ... دلم می خواد همیشه باهاش مثل قبل باشم، ولی حالا که شوهر داره دیگه نمی تونم.
یه روز از زندگی - جوینده گوینده است و یابنده خاموش
خواست به شوخی جوابمو بده ، دید ناراحتم ، لحنش جدی شد ، گفت :بگو ببینم چی شده؟ ... دیگه، نازی موند و باباش ،بعدها شنیدیم که باباشون هم ازدواج کرده و نازی نمی تونه با نامادری بسازه ... اون روز که نازی را تو مجلس ختم دیدم ، با هم حرف زدیم ، روم نشد در مورد شوهرش ... بعد از اون قضیه ، پدر شوهرم گفت اگه بخوای عروسی کنی ، بچه را بهت نمی دم  ...
بهمن ٩٠ - اس ام اس عشقولانه.خنده دار.نیمه شبی.مناسبتی.ضد حال.سرکاری ...
30 ژانويه 2012 ...زن: این یکدست قاشق و چنگالی که عمه ات به ما کادوی عروسی داده، حتما ازجنس نقره نیست. مرد: مگه تو .... آخه اینجوری تو میتونی بدوی ولی اون نمیتونه.
خنده - عاشقانه-اس ام اس-جوک-تولد
قولی بده که خَلقی، انگشت بردهانند بگشای لب که فریاد، از مرد و زن برآید ... زن به مرد : عزیزم تو از چیه من بیشتر خوشت میآد ؟ از اخلاق خوبم یا از تیپم ! ... پارتیه میگه : شرمنده اون دیگه سواد می خواد... : ... من نمی دونم این مامانا که وسایل خودشون رو یه جایی میزارن, .... ولی بعد از اینکه یک کیسه خون داد از حال رفت و ۴ تا کیسه خون بهش زدند...
جوک زن و شوهری - عاشقانه-اس ام اس-جوک-تولد
زن به شوهر : ... زن به مرد : عزیزم تو از چیه من بیشتر خوشت میآد ؟ از اخلاق خوبم یا از تیپم ! ... حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون چون فقط یه قلب داره … ... افتاد ، زود کشید بالا و داد زد کجاست اون زنه که گفت کمربنداتونو باز کنین ؟ ..... جواب داد: قصد این کار را دارم ولی منتظرم تا او وزن مرا تا 50 کیلو پایین بیاورد.
یه زندگی معمولی !
البته می دونید من یه عادتی دارم اگه به کسی سلام بگم و جواب نده دیگه تا آخر عمرم سلام ... نمی دونم شما چه طور فکر می کنید اما اینکه یه خواهر بعد از ساختمون سازی و اون همه قسط .... من عروسیم شام هم می خوام بدم و داد بعد خانوم گفت م2 عرضه نداشت شام بده ! ... پسرای مجرد که ببین زن می تونه چه موجود عجیب و خونه خراب کنی باشه و از رو عقل تصمی...
دختر متفکر - بلاگفا
2 نوامبر 2014 ...به کارهام نمی رسیدم و از طرف دیگه، ریز بینی محمد و بهانه گیری هاش که ... من: پس چه طور، زن داییت برای عروسی دخترش یکی زنگمون نزدن؟ ... من خیلی بدم اومد، فقط به خاطر تو اومدم. ... آمارشون را که به صورت خاص ندارم ولی اگر بخوای از شوهرم میپرسم، او ... آدم هایی که می تونن تو را پیش بینی کنن، اونا می تونن با نگاه بت .....
برچسب ها جواب معما . اون چیه زن شب عروسیش شوهرش داده ولی دوسال دیگه تونه بده . , جواب , معما جواب , . جواب , اون جواب , چیه جواب , جواب , زن جواب , شب جواب , عروسیش جواب , جواب , شوهرش جواب , داده جواب , ولی جواب , جواب , جواب , دوسال جواب , دیگه معما , . معما , اون معما , چیه معما , معما , زن معما , شب معما , عروسیش معما , معما , شوهرش معما , داده معما , ولی معما , معما , معما , دوسال معما , دیگه . , اون . , چیه . , . , زن . , شب . , عروسیش . , . , شوهرش . , داده . , ولی . , . , . , دوسال . , دیگه اون , چیه اون , اون , زن اون , شب اون , عروسیش اون , اون , شوهرش اون , داده اون , ولی اون , اون , اون , دوسال اون , دیگه چیه , چیه , زن چیه , شب چیه , عروسیش چیه , چیه , شوهرش چیه , داده چیه , ولی چیه , چیه , چیه , دوسال چیه , دیگه زن , شب زن , عروسیش زن , زن , شوهرش زن , داده زن , ولی زن , زن , زن , دوسال زن , دیگه شب , عروسیش شب , شب , شوهرش شب , داده شب , ولی شب , شب , شب , دوسال شب , دیگه عروسیش , عروسیش , شوهرش عروسیش , داده عروسیش , ولی عروسیش , عروسیش , عروسیش , دوسال عروسیش , دیگه شوهرش , داده شوهرش , ولی شوهرش , شوهرش , شوهرش , دوسال شوهرش , دیگه داده , ولی داده , داده , داده , دوسال داده , دیگه ولی , ولی , ولی , دوسال ولی , دیگه دوسال , دیگه جواب معما . اون چیه زن شب عروسیش شوهرش داده ولی دوسال دیگه تونه بده . , جواب , معما جواب , . جواب , اون جواب , چیه جواب , جواب , زن جواب , شب جواب , عروسیش جواب , جواب , شوهرش جواب , داده جواب , ولی جواب , جواب , جواب , دوسال جواب , دیگه معما , . معما , اون معما ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 39,692
  • بازدید کلی : 621,728