loading...
ایرنیک|دانلود|آهنگ|ترفند
مدیر بازدید : 504 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
چطوری باهاش رفتار کنم که دلسرد نشه? ... در جلسه اولخواستگاری و برخورد اول با خانواده پسر، بسیار خوشحال می شن و ازش ... کنم؟چطور باید این موضوع رو به خانوادم بگم؟
pishazezdevaj.blogfa.com
 
10 آگوست 2009 ... چگونه قلب همسرمان را تسخیرکنیم؟ ..... مشکل من این هست که از یک طرف میترسم ردش کنم و بعدا خواستگار بهتری نداشته باشم و از یک طرف هم میترسم ...
www.tebyan.net
 
12 ژانويه 2014 ... هر بار که پشت میز رستوران، روبه‌روی او می‌نشینید، گمان می‌کنید که در یک جلسهخواستگاری قرار گرفته‌اید و این بار است که پیشنهاد آشنا شدن ...
aroosi.akairan.com
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
Reply · 1. ▽ Report spam or abuse. gwagblade 6 months ago. How does this have over 23.5 ...
Dec 02, 2011
1
Blog
 
 
 
 
Apr 03, 2010
می گرده و من تو رو معرفی کردم من هم قبول کردم که همدیگر رو ببینیم ،‌دو روز بعد شوهر خواهر همکارم به اتفاق آقای خواستگار اومدن دنبال ما و من هم با همکارم رفتیم و سوار ماشین شوهر خواهر ش شدیم (اعتماد به نفس رو حال می کنید از سر کار با خواستگارام قرار می ... حرف می زدیم البته بیشتر آقایون محور صحبت رو گرفته بودن و سعی می کردم به حرفهای ان با دقت گوش بدم تا ببینم چطور فکر می کنه و دیدش نسبت به مسائل چطوره که دیدم سفارشات ما رو آوردن در کنار دلستر اونها چیپس و چوب شور و .
Jul 21, 2013
نمیدونم چطور مشکلمو مطرح کنم شاید نتونم جزیئاتو به طور کامل شرح بدم . مدتیه با آقا پسری آشنا شدم و خیلی ازشون خوشم ... همین 2 روز پیش یکی از همکارام واسه داداشش ازم خواستگاری کرد.... اما متاسفانه من تو انتخاب سختگیرم و باید ...
Jun 23, 2014
چطور باید مطرح کرد؟ و یا اینکه از روی چه رفتارها و برخوردهایی میشه حداقل کمی فهمید؟ برای من که واقعا وحشتناکه با کسی ازدواج کنم و درست بعد عقد بفهمم که طرفم هیچ تمایلی به این مسائل نداره! البته این بدترین حالتشه. ... اکثر خانوم های سید سرد مزاج میشن من خواستگاری یه دختر رفتم که خیلی گرم مزاج بود من تا حالا کسی مثل این خانوم گرم مزاج ندیده بودم ولی اگر یه طرف سرد باشه یه طرف گرم تو زندگی حتما به مشکل میخورن اگر مرد گرم باشه زن سرد مطمئنن مرد به بیرون کشیده میشه مرد ...
Apr 11, 2015
سایا جون گفتی پیگیر مساله بشم از طرفی میگین که قبل خواستگاری چیزی نپرسم . اگه به قول شما قضیه گدشتش برعکس باشه یعنی این آقا یه مشکل اخلاقی داره و من نمیتونم بهش اعتماد کنم و اجازه بدم بیاد خواستگاری چطور اینارو ...
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
khabaronline.ir
 - Jun 23, 2015
محمدی کنگرانی: اتفاقا من با خیلی از همکارانم صحبتکردم و نگرانی آنها این بود که برای خانواده های مذهبی این موضوع چطور حل شدنی خواهد بود. وقتی 11 میلیون .... نجابتیان: نه چون در فرهنگ ما دختران اجازهخواستگاری ندارند و از این طریق می خواهند همسرشان را انتخاب کننند.
aftabir.com
 - Jun 11, 2015
محمدی کنگرانی: اتفاقا من با خیلی از همکارانم صحبتکردم و نگرانی آنها این بود که برای خانواده های مذهبی این موضوع چطور حل شدنی خواهد بود.وقتی 11 .... نجابتیان : اما این فرهنگ درمیان افراد خاصی وجود دارد،برای ازدواج این دخترها هم خانواده پسر بایدخواستگاری برود.
Tabnak
 - Jun 05, 2015
در حال حاضر حوزه خانواده را هم به دليل اينكه با مسائل فرهنگي و ورزشي ناهماهنگ بود و بعد هم به دليل اينكه تخصص بنده و همكارانم در اين حوزه بود، به معاونت جوانان سپرده‌اند. در دوره قبل بخش عمده‌اي از فعاليت‌هاي بخش جوانان، فعاليت‌هاي جشنواره‌اي بود كه با ... همه تلاش‌هاي‌مان كه در حوزه جوانان انجام داده‌ايم، در حوزه مشاركت‌ها و خانواده كارهاي خوبي صورت گرفته است، اما با تمام اينها، به نظر من اگر ما بخواهيم كار تاثير‌گذاري در حوزه جوانان انجام دهيم، بايد حوزه جوانان را از حوزه ورزش تفكيك كنيم. ما هم از نظر گسترش فعاليت‌ها و هماز نظر بودجه و هم از نظر اقتدار در ...
انتخاب
 - May 11, 2015
من با کروبی در زندان زندگی کردم. به او بگویید نظراتش را در یک صفحه بنویسید، اگر توانست. بروید امتحان کنید. من در مورد کروبی بی خود حرف نمی زنم. کروبی به کشور خیلی لطمه زد به ویژه در زمان ریاستش بر بنیاد شهید که هنوز هم درست نشده است.من اعتقاد دارم که ...
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
ماجراهای خواستگاری
330 × 247
majerahayekhastegari.blog.ir
با تشکر از دوست خوبم ساناز
526 × 526
majerahayekhastegari.blog.ir
چطور خواستگاری کنیم؟
180 × 210
www.persianv.com
همکارم با زنش حرف میزد و من هم
360 × 360
yadeayam.blogsky.com
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 322
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 805
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,793
  • بازدید ماه : 1,793
  • بازدید سال : 40,842
  • بازدید کلی : 622,878