loading...
ایرنیک|دانلود|آهنگ|ترفند
مدیر بازدید : 337 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)
دومین (Domain) یا دامنه چیست و ثبت دومین به چه معنامی باشد؟ قسمت های ... شرایط تمدید دامنه ir چگونه است؟ ... چگونه می توان فهمید که دامنه مورد نظر آزاداست یا خیر؟
www.nivdata.com
 
ثبت دامنه : چگونه یک نام مناسب برای دامنه خود انتخاب کنم؟ ... قسمت نام که قسمت اصلی دامنه می باشدمی تواند نام موسسه، محصول و یا هر نام دلخواه دیگر باشد، به شرط آنکه قبلا توسط .... همچنین سعی کنید هر سال دامنه خود را قبل از منقضی شدن تمدید کنید.
hwd.ir
 
7- اگر دامنه ای که می خواهم قبلا ثبت شده باشد ولی تاریخ انقضا آن نزدیک باشد چه کار می توانم .... 21- بعد از تاریخ انقضای دامنه .ir چگونه می توان دامنه را خریداری کرد ؟
mizban.com
 
1
2
3
4
5
6
7
8
Video
 
 
 
 
آیا یک کودک مسلمان تروریست به دنیا می آید. ... در دامان تروریست ها را بکشید و آنها هم جوانان شما را آیا این مبارزه واقعی است یا یک مبارزه الکی پلکی ؟
May 27, 2014
1
Blog
 
 
 
 
Dec 15, 2014
دوره بازخرید (Redemption Grace Period) پس از گذشت 45 روز از تاریخ انقضای دامنه، این دوره 30 روزه آغاز می شود در این دوره همانند دوره Expired دامنه غیر فعال می باشد. در این دوره تمدید دامنه تنها توسط مالک آن و با پرداخت مبلغی در حدود ...
Sep 13, 2014
تمدید دامنه چگونه می باشد؟ ... ما در زمان اعتبار دامنه خود هر زمان می توانیم آن را تمدید نماییم؛ اما بعد از اتمام تاریخ اعتبار دامنه فقط تا 30 روز می توانیم بدون پرداخت هیچگونه جریمه ایی، دامنه خود را تمدید نماییم. در غیر این صورت دامنه ما وارد ...
May 15, 2013
دوره ثبت و تمدید این دامنه یک تا 5 سال است. همه چیز در مورد دامنه ir. پسوند دامنه .ir یا ir Domain مخفف IRAN می باشد و مربوط به کشور جمهوری اسلامی ایران است. این دامنه جزو سری دامنه های ccTLD یا Country Code Top Level Domain می باشد. متولی ثبت دامنه های کشور ایران واحد ثبت دامنه مرکز تحقیقات فیزیک نظری ... شناسه نمی باشد و مواردی مثل اصلاح پسوند یا اصلاح خطای دیکته ای مجاز است. چگونه می توانم نسبت به تغییر مالکیت دامنه ir خود اقدام و دامنه خود را به شخص دیگری واگذار نمایم؟
Oct 22, 2013
مراحل تغییر دامنه: پس از این که مراحل فوق را انجام دادید٬ حالا نوبت انتقال(Redirect) دامنه است. ابتدا کد Redirect 301 را به فایل Htaccess سایت خود اضافه کنید. دقت کنید که دامنه‌های جدید و قدیمی سایت خود را جایگزین پارامترهای کد زیر کنید و سپس آن را در ..... من با سیستم های فوق کار نکردم و نمی‌دانم که ساختار آدرس‌هایشان چگونه است. .... سلام اقا مسعود ما یه سایت داشتیم کار میکرد بعداز یه مودتی دکته اصلا تو گوگل جستجو میکنم نمیاره فکر کنم دامنه ما تموم شده چه طوری اونو تمدید کنم؟
1
2
3
4
5
6
7
8
News
 
 
 
 
iribnews.ir
 - Jun 26, 2015
مقامات نزدیک به گفتگوها اعلام کردند آنها هنوز درباره سرعت و دامنه لغو تحریم ها ، اینکه ایران چگونه ذخایر اورانیوم غنی شده خود در سطوح پایین را کاهش خواهد داد ، وسعت برنامه تحقیق و توسعه تهران ، دسترسی بازرسان سازمان ملل به تاسیسات نظامی و دیگر تاسیسات و نیز دسترسی سازمان ملل به دانشمندان هسته ای ایران توافق نکرده اند. ... ایران خواهان لغو فوری تحریم هاست گرچه دیپلمات ها می گویند تحریم ها به تدریج و طبق برنامه و تنها پس از تایید اینکه ایران به تعهدات خود برای محدود کردن برنامه هسته ای این کشور پایبند بوده است لغو خواهد شد.
آریا
 - Jun 27, 2015
مقامات نزديک به گفتگوها اعلام کردند آنها هنوز درباره سرعت و دامنه لغو تحريم ها ، اينکه ايران چگونه ذخاير اورانيوم غني شده خود در سطوح پايين را کاهش خواهد داد ، وسعت برنامه تحقيق و توسعه تهران ، دسترسي بازرسان سازمان ملل به تاسيسات نظامي و ديگر تاسيسات و نيز دسترسي سازمان ملل به دانشمندان هسته اي ايران توافق نکرده اند. ... به گزارش پايگاه اينترنتي اين روزنامه آمريکايي، منندز از مذاکره کنندگان خواسته است از تمديدفوري قانون تحريم هاي ايران حمايت کنند تا ترديدي براي ايران درمورد پيامدهاي رعايت نکردن تعهداتش باقي نماند.
jamejamonline.ir
 - Jun 20, 2015
«رکودزایی انتظاروخطر تمدید بلند مدت مذاکرات»عنوان یادداشت روز روزنامه خراسان به قلم حبیب نیکجو استکه در آن می خوانید؛اگر این روزها سری به بازارها بزنید، سایه رکود در معاملات را به خوبی درک می کنید. به خوبی درک می کنید که با وجود رشد اقتصادی مثبت 3 درصدی هم چنان بازارها (و به ..... داعش و نیروهای وفادار به ملامحمد عمر، رهبر طالبان افغانستان انتشار یافته است. بنابراین به درستی روشن نیست که لحن ملایم نامه طالبان به رهبران داعش کارساز خواهد بود و ازدامنه تنش بین دو گروه رادیکال و مدعی بازسازی قدرت اسلامی خواهد کاست یا نه؟
jamejamonline.ir
 - Jun 17, 2015
آنچه نادیدنی است آن‌بینی. با آغاز ماه مبارک رمضان، دل‌ها با معنویت گره‌ای بیشتر و محکم‌تر می‌خورد و به هر طرف که رو می‌کنی، اثر و نشانه‌ای مقدس و متبرک می‌بینی. این خاصیت عجیب این ماه عزیز است که به فضای جامعه مسلمان و حال و هوای آدم‌هایش، عطر و بوی دیگری می‌بخشد و آنها انگار تفاوتی اساسی با ایام ... اما هیچ فکر کرده اید نمایشی با این حجم و گستردگی،چگونه تولید و آماده اجرا می شود؟ ... سمت چپ جاده ای فرعی و سربالایی قرار دارد که پس از حدود 500 متر ما را به دامنه یک کوه می رساند. ... تعویض لباس ها در هر بخش، خودش پروسه عجیبی است.
1
2
3
4
5
6
7
8
Image
 
 
 
 
تمدید دامنه چگونه می باشد؟
450 × 450
matlab2matlab-rzb.web.davernews.in
می توان این پسوند دامنه را
650 × 280
seo-sitedesign-bsky.pouyapadid.ir
حال مجدد مراحل تمدید دامنه را
807 × 466
www.dolathost.com
پس از تکمیل فرایند ثبت دامنه
600 × 496
support.day.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 197
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,739
  • بازدید ماه : 1,739
  • بازدید سال : 40,788
  • بازدید کلی : 622,824